• Jestem. 2005. DVD.

    Я есть / Jestem. 2005. DVD.PL. Opowieść o jedenastolatku, który po przypadkowej ucieczce z domu dziecka, nie szukany przez nikogo, nie oczekiwany przez matkę, u której chciał zamieszkać - zostaje sam ze sobą. Kundel nie skarży się na swój los, nie wini nikogo, tylko stara się zmierzyć z życiem na własny rachunek, mając mimo wszystko świadomość istnienia innego, lepszego świata. Być może właśnie ta świadomość daje mu siłę i nadzieję, pozwala marzyć, wierzyć i być... Nie są to, na szczęście, marzenia o życiu dostatnim, tylko o życiu pełnym. Jest dzielny, nie skarży się, nie mazgai. Czuje, że prawdziwe, dorosłe życie już się dla niego zaczęło i zdany na samego siebie musi tę próbę wytrzymać. Jest samodzielny i niezależny. I jak się wydaje, tej niezależności stara się bronić. Znajduje swój "dom" na opuszczonej, wielkiej, starej barce. Zaprzyjaźnia się z dziewczynką mieszkającą opodal w prawdziwym i dostatnim domu. Tak dla niego, jak i dla niej, to przypadkowe spotkanie przynosi ze sobą nie tylko pierwsze zauroczenie, czy może nawet zakochanie, ale i wielkie, wspaniałe odkrycie - na świecie niekoniecznie trzeba być samotnym. Jeśli ma się szczęście, można znaleźć tych, którzy czują jak my, mają podobne dylematy, tak samo postrzegają świat…
    EN. A self-reliable 11-year-old boy runs away from children's home to be with his dysfunctional mother. She doesn't want him back so he starts living on an old barge.
    Director: Dorota Kędzierzawska.
    Cast: Piotr Jagielski, Agnieszka Nagórzycka, Edyta Jungowska, Barbara Szkaluba, Pawel Wilczak, Marcin Sztabinski, Lucjan Bienkowski, Agnieszka Podsiadlik, Elzbieta Okupska, Janusz Chabior, Przemyslaw Bluszcz, Mateusz Andrykowski.
    Poland, 2005.
    Language: Polish, Russian.
    Subtitles: English, Russian
    Download DVD Jestem.
     
    Я есть / Jestem. 2005.
     Jestem. 2005. DVD.
    Я есть / Jestem. 2005.
    Jestem. 2005. DVD.
    « Kočičí princ / Katzenprinz, Der. 1978.Deseos. 1977. »
    Google Bookmarks Blogmarks Pin It

  • Comments

    No comments yet

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: