• Niekto ako ja. 1988.

    Niekto ako ja. 1988.
     Pôvodný televízny hudobný film pre deti a mládež. Tento film je velmi vzacny, lebo je jediny, v ktorom Dežo Ursiny spieva aj hra. Pri skorsom slavnom muzikali Neberte nam princeznu je tento trocha v jeho tieni a zabudnuty. Rovnako piesne z neho sa neobjavili na ziadnom nosici. Je to skoda, lebo film je to velmi pekny a piesne su krasne. Neberte nam princeznu bol muzikal zo zivota mladych ludi a deti, bol inspirovany rozpravkou a bol ako z rozpravkovych knih. Niekto ako ja je tiez zo zivota mladych ludi, je tiez inspirovany rozpravkou o sestre, ktora hlada svojho brata, ale nie je ako z rozpravkovych knih. Je civilny, skor az domumentarny.
    Director: Martin Hoffmeister.
    Cast: Dezider Ursiny, Jana Daňová, Dušan Szabo, Zuzana Jezerská, Peter Debnár, Ľubo Roman, Gabriela Hermelyová, Karol Čálik, Alexandra Záborská, Judita Ďurdiaková, Juraj Ďurdiak, Peter Lipa, Peter Šimun, Emília Došeková.
    Czechoslovakia, 1988.
    Language: Czech.
    Download Niekto ako ja.
    Niekto ako ja. 1988.
    Niekto ako ja. 1988.

     
    « Killer. 2016.Uf - oni jsou tady. 1988. »
    Google Bookmarks Blogmarks

  • Comments

    No comments yet

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: